Antalya Büyükşehir Belediyesi Trafik Şube Müdürlüğü ile Ulaşım Denetleme ekipleri, kent genelindeki trafik akışının daha güvenli, verimli ve kesintisiz bir şekilde sağlanabilmesi için sinyalizasyon sistemlerinde kapsamlı bir yenileme çalışması başlattı. Bu doğrultuda, ekonomik ömrünü tamamlamış ve zaman içerisinde deformasyona uğrayarak işlevselliğini yitirmiş altyapı ve üstyapı ekipmanları yenileniyor.

Buyuksehirdentrafikteguvenlikhamlesi-1

Başkan Kotan'dan Yas-ı Matem Orucu’nda birlik ve paylaşım mesajı
Başkan Kotan'dan Yas-ı Matem Orucu’nda birlik ve paylaşım mesajı
İçeriği Görüntüle

ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR

Yürütülen çalışmalar kapsamında İl Sağlık Kavşağı, Defterdarlık Kavşağı ve Köroğlu Kavşağı’nda sinyalizasyon sistemlerinin bakım, onarım ve yenileme işlemleri sürdürülüyor. Söz konusu kavşaklarda sadece fiziksel ekipmanların değişimi değil, aynı zamanda sinyalizasyon sistemlerinin çalışma prensipleri de güncelleniyor.

Buyuksehirdenkapsamlicalisma

Bu güncellemelerle birlikte, yayaların ve sürücülerin güvenliğinin artırılması hedefleniyor.

BASIN BÜLTENİ

Kaynak: Güncel Antalya