ASAT'tan Döşemealtı'na 124 kilometrelik altyapı yatırımı
ASAT'tan Döşemealtı'na 124 kilometrelik altyapı yatırımı
İçeriği Görüntüle

25 Haziran Perşembe günü Antalya'da gündem, yürek burkan olaylardan eğitim ve ekonomiye uzanan önemli gelişmelerle doluydu. Serik'te tarım işçilerinin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın 3 aileyi evsiz bırakırken, kentte spor eğitimlerinden ekmek sektörüne ve çevre bilincine yönelik projeler de öne çıktı. İşte Antalya'da günün en çok konuşulan 5 gelişmesi...

Tarimiscilerininkaldigikonteyneralevlereteslimolduannegozyaslarinaboguldu

1-Antalya’nın Serik ilçesinde tarım işçilerinin kaldığı konteynırlarda yangın meydana geldi. Üç ailenin kaldığı 6 konteyner küle dönerken 5 çoc*k annesi kadın gözyaşlarına boğuldu. Haberin devamı için: TIKLAYIN

Futboldanokculugakayitlar1Temmuzda

2-Muratpaşa Belediyesi'nin 2026 yılı yaz dönemi spor okulları kapsamında çocuk ve yetişkinlere yönelik 23 farklı branşta açacağı kurslar için kayıtlar 1 Temmuz'da başlıyor. Başvurular, belediyenin resmi internet sitesi üzerinden online olarak yapılacak. Haberin devamı için: TIKLAYIN

Atsodaekmekzirvesi160Ulkeninsofrasinda

3-ATSO ev sahipliğinde düzenlenen Ekmek Zirvesi'nde, ekmeğin ekonomik, kültürel ve stratejik boyutları ele alındı. ATSO Başkanı Yusuf Hacısüleyman ekmeğin bir "memleket meselesi" olduğunu vurgularken, TUSAF Başkanı Mehmet Mesut Çakmak, Türkiye'nin dünya un ihracatında 14 yıldır lider olduğunu kaydetti. Haberin devamı için: TIKLAYIN

Otobuskazasindaesinikaybetmisti25Gunsonrahayatatutunamadi

4-Denizli'nin Sarayköy ilçesinde yolcu otobüsünün bariyerlere çarparak alev alması sonucu 1'i bebek 8 kişinin öldüğü feci olayda hayatını kaybedenlerin sayısı 9'a çıktı. Olayda eşi Hayriye Arıkan'ı kaybeden Alanya Türktaş Mahallesi eski muhtarı Mehmet Arıkan, tedavi gördüğü Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde 25 gündür verdiği yaşam mücadelesini kaybetti. Haberin devamı için: TIKLAYIN

Alanyada88Okuldabuyukegitimhamlesi

5-Alanya Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen "Hijyen ve Çevre Eğitimi" programı başarıyla tamamlandı. Eğitim-öğretim yılı boyunca 88 okulda gerçekleştirilen eğitimlerle 4 bin 850 öğrenciye çevre bilinci ve kişisel hijyen alışkanlıkları kazandırıldı. Haberin devamı için: TIKLAYIN

HABER MERKEZİ

Kaynak: GÜNCEL ANTALYA