Eğitim ve Bilim Gücü Dayanışma Sendikası Antalya Şubesi ofis açılışı ve 1. Olağan Genel Kurulu; Genel Başkan Oğuz Özat, Genel Başkan Yardımcıları Tuba Nur Olçay ve Resul Partici’nin katılımlarıyla gerçekleştirildi.

Antalya’da düzenlenen programa genel merkez yöneticileri, delegeler, Eğitim Gücü ailesinin mensupları, Yüksek Seçim Kurulu (YSK) temsilcileri, Muğla İl Başkanı Bilgin Demircioğlu ve basın mensupları katıldı. Programda konuşan Antalya Şubesi Kurucu Başkanı Yıldız Albayrak Sargın, Antalya Şubesinin Mart 2026’da açıldığını belirterek, şubeleşme sürecinin üyelerden gelen güçlü taleple başladığını ifade etti.

O YBİRLİĞİYLE SEÇİLDİ
Sargın, Antalya’nın merkezinden ilçelerine kadar eğitim çalışanlarıyla bir araya geldiklerini, 1. Olağan Genel Kurulun ise ortak emek, ortak irade ve birlikte yürütülen çalışmaların sonucu olduğunu vurguladı. Şube ofis açılışıyla birlikte Eğitim Gücü Sen’in Antalya’daki teşkilat çalışmalarının daha etkin yürütülmesi ve eğitim çalışanlarına yönelik sendikal faaliyetlerin güçlendirilmesi hedeflendi. Kurucu Şube Başkanı Yıldız Albayrak Sargın’ın konuşmasının ardından 1. Olağan Genel Kurul seçimlerine geçildi. Yapılan seçim sonucunda, yönetime aday olan Yıldız Albayrak Sargın ve ekibindeki başkan yardımcıları, Genel Kurulun güvenoyunu alarak oy birliğiyle seçildi. 22 Haziran 2026 tarihinde Yüksek Seçim Kurulu tarafından mazbatanın teslim edilmesiyle birlikte Eğitim Gücü Sen Antalya Şube Başkanı Yıldız Albayrak Sargın ve ekibi, 4 yıl sürecek görevlerine başlayacak. Program kapsamında gerçekleştirilen şube ofis açılışı ve 1. Olağan Genel Kurulda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verilirken, genel kurul sonucunun sendika, üyeler ve eğitim camiası adına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
BASIN BÜLTENİ




