Antalya’da 22 Haziran Pazartesi günü kamu düzeni, spor, çevre ve güvenlik alanlarında dikkat çeken gelişmeler yaşandı. Aksu’da gerçekleştirilen dilenci denetimleri ve Konyaaltı Sahili’nde hayata geçirilen “Dumansız Plaj” uygulaması öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Öte yandan Antalyaspor’da yeni yönetimin görev dağılımı netleşirken, mali suçlara yönelik operasyonda 39 şüpheli hakkında işlem yapıldı.

Dilencidenetimi

1-Aksu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde kamu düzenini sağlamak ve vatandaşların güvenliğini artırmak amacıyla dilenci denetimi gerçekleştirdi. Denetimlerin, Kundu Oteller Bölgesinde bulunan Yaşar Sobutay Bulvarı’nda yoğunlaştırıldığı bildirildi. Haberin detayı için: TIKLAYIN

Antalyasporyonetimindegorevdagilimibellioldu

2-Antalyaspor Yönetim Kurulu, görev dağılımını tamamlayarak yeni dönemde sorumluluk alanlarını belirledi. Mali İşler sorumluluğunu Harun Tümer üstlenirken, Basın Sözcülüğü görevine Ali Topuz getirildi. Futbol Akademisi, Futbol Şubesi, idari işler, dış ilişkiler, projeler, taraftar ilişkileri ile satış ve pazarlama gibi birimlerde de yönetim kurulu üyelerinin görev paylaşımı netleşti. Haberin detayı için: TIKLAYIN

Antalyadakorkutanolay-3

3-Antalya’da yaşlı bir çiftin cadde üzerindeki gider borusuna düştüğü yönündeki ihbar, ekipleri harekete geçirdi. Olay yerine sevk edilen ekipler bölgede arama çalışması başlatırken, kısa süre sonra ihbarın gerçeği yansıtmadığı ortaya çıktı. Telefonla ulaşılan yaşlı adamın, eşiyle birlikte evinde olduğu belirlendi. Haberin detayı için: TIKLAYIN

Ankaradageniscaplıoperasyoncoksayıdagozaltı

4-Mali Suçları Araştırma Kurulu tarafından hazırlanan rapor doğrultusunda yürütülen soruşturma kapsamında, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama suçuna yönelik düzenlenen operasyonda 39 şüpheli hakkında işlem yapıldı. Haberin detayı için: TIKLAYIN

Antalya’da Eğitim Gücü Sen Şubesi ofisi açıldı
Antalya’da Eğitim Gücü Sen Şubesi ofisi açıldı
İçeriği Görüntüle

Antalyasahillerindesigarayasagiicinddenetimlerartirildi

5-Antalya Büyükşehir Belediyesi, yaz sezonunda yoğun ziyaretçi akınına uğrayan dünyaca ünlü Konyaaltı Sahili’nde çevre ve halk sağlığını korumaya yönelik yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. Belediye bünyesindeki plajlarda başlatılan “Dumansız Plaj” uygulamasıyla sahil şeridinin daha temiz, sağlıklı ve konforlu bir kullanım alanına dönüştürülmesi hedefleniyor. Haberin detayı için: TIKLAYIN

HABER MERKEZİ

Kaynak: GÜNCEL ANTALYA